شماره تلفن021-3356-2143
آدرس ایمیلinfo@fakir-hasugerate.com
شرکت فکر
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به سوالات متداول

فکر یک برند آلمانی است یا ترکیه ای ؟

فکر یک برند آلمانی می باشد و محصولات شرکت Fakir در 110 کشور جهان درحال خدمت گذاری و فروش می باشد، فکر یک برند آلمانی می باشد و محصولات شرکت فکر در آلمان تولید می شود و یک سری از محصولات خود را در ترکیه و چین تحت لیسانس تولید و مونتاژ می کند.


کیفیت محصولات فکر در چه سطحی است؟

شرکت فکر سعی دارد تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا همچون هوش مصنوعی و … محصولاتی با کیفیت عالی را تولید کند. تا هر ساله بتواند جزو بهترین برندها هم در کیفیت و هم در طراحی و دیزان باشد. بدین صورت رضایت مشتریان سخت پسند را نیز به خود جلب کرده است.


آیا محصولات این شرکت گارانتی دارد؟

بله؛ کلیه محصولات فکر در این فروشگاه دارای گارانتی فکر سرویس متعلق به شرکت راسا الکتریک می باشد. راسا الکتریک تنها شرکت معتبر برای گارانتی محصولات و نماینده انحصاری شرکت فکر آلمان در ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه ی گارانتی به وب سایت www.fakirservice.com  مراجعه فرمائید.


گارانتی راسا الکتریک شامل چه مواردی می شود ؟

گارانتی شرکت راسا الکتریک شامل 24 ماه ضمانت نامه خرابی موتور، برد و قطعات جانبی به انضمام 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. کارت گارانتی این شرکت شامل هولوگرام امنیتی، مهر رسمی شرکت، شماره سری 4 رقمی گارانتی، شماره سریال 13 رقمی و کیو آر کد فکرسرویس جهت ثبت آسان مشخصات گارانتی شما می باشد. لازم به ذکر است ضمانت نامه بدون هولوگرام و مهر نمایندگی مربوطه فاقد اعتبار می باشد.


شرایط ضمانت نامه راسا الکتریک چیست ؟

  • ضمانت نامه بدون هولوگرام شرکت راسا الکتریک فاقد اعتبار می باشد.
  • جهت دریافت هرگونه خدمات گارانتی ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی است.
  • اعتبار گارانتی منوط به درج تاریخ خرید، مهر فروشگاه و مدل دستگاه خواهد بود
  • خریدار بایستی محصول را بازدید و از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل نماید چون هر گونه خط وخش و کسری اقلام همراه یا ترک خوردگی و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد.
  • هزینه حمل و نقل کالا و اجرت هزینه تعمیرات برای انجام گارانتی به عهده مصرف کننده خواهد بود. گارانتی صرفا متعلق به قطعات دستگاه می باشد.
  • کلیه خساراتی که بر اثراورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، مایعات، عوامل طبیعی (سیل، زلزله، آتش سوزی) و همچنین استفاده غیر اصولی که با دستورالعمل نحوه استفاده دفترچه راهنمای دستگاه مغایرت داشته باشد از گارانتی خارج کرده و می توان شامل خدمات پس از فروش باشد که آن نیز بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
  • بعد از اتمام گارانتی هزینه ارائه هر گونه خدمات بر عهده خریدار خواهد بود.
  • قطعات و لوازم مصرفی محصولات مانند (تیغه، کیسه، باتری، فیلتر و …) شامل گارانتی نمی باشد.
  • این گارانتی بعد از تاریخ خرید به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال، شرکت راسا الکتریک عهده دار تأمین قطعات بوده و کارت گارانتی دارای المثنی نخواهد بود و برای محصول دیگر قابل استفاده نمی باشد.
  • هر گونه تعمیرات و یا باز کردن دستگاه در مراکز غیرمجاز این شرکت از گارانتی خارج و مصرف کننده خود مسئول محصول خواهد بود.
  • در صورت عدم تعمیر دستگاه در شرایط گارانتی شرکت راسا الکتریک متعهد خواهد بود که دستگاه جدید و یا در صورت عدم موجودی دستگاه مشابه، ممکن است تا 30 درصد از مبلغ دستگاه را به عنوان ما به تفاوت (در صورت عدم ثبات بازار) در نظر گرفته و دستگاه جدید ارائه دهد.
  • مدت زمان لازم برای انجام گارانتی در شرایطی که قطعه مورد نظر موجود باشد 20 روز کاری و در صورت عدم وجود قطعه (نیاز به سفارش) 60 روز کاری می باشد.
  • هزینه تعویض و تعمیرات قطعات گارانتی و هزینه های جانبی بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
  • صرفا قطعات اصلی (موتور و برد) شامل گارانتی خواهند بود.
  • در صورتی که پس از گذشت 30 روز گارانتی در وبسایت ثبت نشود، شناسه و کارت گارانتی ابطال و فاقد اعتبار خواهد شد.

فروشگاه مرکزی و تعمیرگاه های مجاز برند فکر کجا هستند ؟

فروشگاه مرکزی برند فکر واقع در؛ تهران – سه راه امین حضور- مجتمع تجاری خلیج فارس – طبقه 1 – پلاک 106 و 107 با اماکن ارسال کالا به تمامی نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. شماره تلفن : 021-33562143

لیست نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز در قسمت “نمایندگی ها” همین وبسایت موجود می باشد.


آیا امکان تعویض یا برگشت کالا وجود دارد؟

خیر مگر در شرایطی که کالای ارسالی برای شما خود دارای مشکل فنی باشد.


آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد، پس در هنگام انتخاب و خرید جنس دقت بفرمائید.


هزینه ی ارسال محصول به چه صورت می باشد؟

کلیه ی محصولات این فروشگاه با پست ارسال می شود و هزینه ی پست محصول بر عهده ی مشتریان عزیز می باشد. در صورت تمایل مشتری امکان ارسال با تیپاکس نیز وجود دارد، که در این صورت بسته ی ارسالی سریع تر به دست مشتری می رسد. منتهی هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری می باشد.


امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله در شرکت فکر امکان خرید کلیه ی اجناس به صورت تکی و عمده وجود دارد.


آیا این وب سایت، درگاه پرداخت بانکی دارد؟

بله، به همین دلیل مشتریان گرامی با خیال راحت می توانید از طریق درگاه پرداخت رسمی بانک وجه خود را واریز نمائید.


امکان سفارش تلفنی هم دارید؟

بله ، شما از طریق شماره های موجود در قسمت تماس با ما در ساعت 8 الی 21 می توانید تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید و یا از طریق واتس آپ با فروشندگان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را از همین طریق ثبت کنید.


نحوه ی ارتباط با فروشگاه به چه صورت است؟

برای ارتباط با پشتیبانی میتوانید از چند طریق اقدام به تماس فرمایید – روش اول به فوتر وبسایت مراجعه کنید در آنجا کلیه شماره ها و آدرس دفاتر موجود درایران ذکر شده – در روش دوم میتوانید از طریق ایکن های شبکه های اجتماعی  با کلیک بر رویه آن ها اقدام به تماس و ارتباط فرمایید – در روش سوم ایکن های موجود در صفحه اصلی نظیر پشتیبانی 24 ساعته و تماس – با کلیک بر رویه آن ها به صورت هوشمند به پشتیبانی وصل خواهید شد.


آیا امکان دارد کالایی که سفارش داده ایم  ناموجود باشد؟

خیر، کلیه ی اجناس در صورت ناموجود بودن سریعا در سایت نمایش داده می شود و امکان ندارد کالاهای ناموجود در سایت به صورت موجود نمایش داده شود.


قیمت های وب سایت به روز هستند؟

بله تمامی قیمت های وب سایت به روز می باشند.


امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله تا زمانی که سفارش شما بسته بندی نشده باشد امکان لغو کردن سفارش وجود دارد. اما پس از بسته بندی و ارسال امکان لغو کردن وجود ندارد.


پرداخت هزینه در محل هم دارید؟

فعلا این امکان فقط در شهر تهران امکان پذیر است. در این روش سفارش شما از طریق پیک ارسال می شود. و شما باید در ابتدا یک سوم مبلغ کل را به عنوان بیعانه پرداخت کنید و مابقی را درب منزل پس از تحویل گرفتن پرداخت می نمائید. توجه داشته باشید که در این روش هم هزینه ی ارسال با پیک نیز بر عهده ی مشتری می باشد.


امکان خرید به صورت قسط را دارید؟

خیر فعلا چنین امکانی درشرکت نداریم.


وب سایت نماد اعتماد الکترونیکی دارد؟

بله، نماد اعتماد الکترونیکی یک مجوز است که از طرف وزرات صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه های آنلاینی داده می شود که تمامی موازین قالنونی را رعایت می کنند. پس وب سایت هایی که دارای چنین نمادی هستند، زیر نظر وزارت صنعت و معدن فعالیت می کنند که مرتبا فعالیت آن ها بررسی می شود. و در صورت مشاهده ی کوچکترین تخلفی به راحتی می توانید از همین طریق، شکایت خود را پیگیری نمائید.


برای خرید باید حتما در سایت عضویت داشته باشیم؟

بله، چون برای ارسال کالا، اطلاعات شما نیاز است. پس هنگام ثبت اطلاعات خود حتما آدرس و شماره تماس خود را درست و دقیق وارد کنید تا در هنگام ارسال سفارش شما هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.


امکان دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی وجود دارد؟

بله، هنگامی که در سایت عضو می شوید، یک پنل کاربری برای شما ایجاد می شود و شما از طریق همین پنل می توانید به کلیه ی اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اطلاعات وارد شده ی خود را نیز در این قسمت ویرایش کنید.