0 محصولات
نمایش سبد خرید
قوانین گارانتی
شرایط ضمانت نامه راسا الکتریک چیست ؟
- ضمانت نامه بدون هولوگرام شرکت راسا الکتریک فاقد اعتبار می باشد.
- جهت دریافت هرگونه خدمات گارانتی ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی است.
- اعتبار گارانتی منوط به درج تاریخ خرید، مهر فروشگاه و مدل دستگاه خواهد بود
- خریدار بایستی محصول را بازدید و از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل نماید چون هر گونه خط وخش و کسری اقلام همراه یا ترک خوردگی و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد.
- هزینه حمل و نقل کالا و اجرت هزینه تعمیرات برای انجام گارانتی به عهده مصرف کننده خواهد بود. گارانتی صرفا متعلق به قطعات دستگاه می باشد.
- کلیه خساراتی که بر اثراورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، مایعات، عوامل طبیعی (سیل، زلزله، آتش سوزی) و همچنین استفاده غیر اصولی که با دستورالعمل نحوه استفاده دفترچه راهنمای دستگاه مغایرت داشته باشد از گارانتی خارج کرده و می توان شامل خدمات پس از فروش باشد که آن نیز بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
- بعد از اتمام گارانتی هزینه ارائه هر گونه خدمات بر عهده خریدار خواهد بود.
- قطعات و لوازم مصرفی محصولات مانند (تیغه، کیسه، باتری، فیلتر و …) شامل گارانتی نمی باشد.
- این گارانتی بعد از تاریخ خرید به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال، شرکت راسا الکتریک عهده دار تأمین قطعات بوده و کارت گارانتی دارای المثنی نخواهد بود و برای محصول دیگر قابل استفاده نمی باشد.
- هر گونه تعمیرات و یا باز کردن دستگاه در مراکز غیرمجاز این شرکت از گارانتی خارج و مصرف کننده خود مسئول محصول خواهد بود.
- در صورت عدم تعمیر دستگاه در شرایط گارانتی شرکت راسا الکتریک متعهد خواهد بود که دستگاه جدید و یا در صورت عدم موجودی دستگاه مشابه، ممکن است تا 30 درصد از مبلغ دستگاه را به عنوان ما به تفاوت (در صورت عدم ثبات بازار) در نظر گرفته و دستگاه جدید ارائه دهد.
- مدت زمان لازم برای انجام گارانتی در شرایطی که قطعه مورد نظر موجود باشد 20 روز کاری و در صورت عدم وجود قطعه (نیاز به سفارش) 60 روز کاری می باشد.
- هزینه تعویض و تعمیرات قطعات گارانتی و هزینه های جانبی بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
- صرفا قطعات اصلی (موتور و برد) شامل گارانتی خواهند بود.
- در صورتی که پس از گذشت 30 روز گارانتی در وبسایت ثبت نشود، شناسه و کارت گارانتی ابطال و فاقد اعتبار خواهد شد.