شماره تلفن021-3356-2143
آدرس ایمیلinfo@fakir-hasugerate.com
شرکت فکر
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین گارانتی

شرایط ضمانت نامه راسا الکتریک چیست ؟


  • ضمانت نامه بدون هولوگرام شرکت راسا الکتریک فاقد اعتبار می باشد.
  • جهت دریافت هرگونه خدمات گارانتی ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی است.
  • اعتبار گارانتی منوط به درج تاریخ خرید، مهر فروشگاه و مدل دستگاه خواهد بود
  • خریدار بایستی محصول را بازدید و از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل نماید چون هر گونه خط وخش و کسری اقلام همراه یا ترک خوردگی و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد.
  • هزینه حمل و نقل کالا و اجرت هزینه تعمیرات برای انجام گارانتی به عهده مصرف کننده خواهد بود. گارانتی صرفا متعلق به قطعات دستگاه می باشد.
  • کلیه خساراتی که بر اثراورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، مایعات، عوامل طبیعی (سیل، زلزله، آتش سوزی) و همچنین استفاده غیر اصولی که با دستورالعمل نحوه استفاده دفترچه راهنمای دستگاه مغایرت داشته باشد از گارانتی خارج کرده و می توان شامل خدمات پس از فروش باشد که آن نیز بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
  • بعد از اتمام گارانتی هزینه ارائه هر گونه خدمات بر عهده خریدار خواهد بود.
  • قطعات و لوازم مصرفی محصولات مانند (تیغه، کیسه، باتری، فیلتر و …) شامل گارانتی نمی باشد.
  • این گارانتی بعد از تاریخ خرید به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال، شرکت راسا الکتریک عهده دار تأمین قطعات بوده و کارت گارانتی دارای المثنی نخواهد بود و برای محصول دیگر قابل استفاده نمی باشد.
  • هر گونه تعمیرات و یا باز کردن دستگاه در مراکز غیرمجاز این شرکت از گارانتی خارج و مصرف کننده خود مسئول محصول خواهد بود.
  • در صورت عدم تعمیر دستگاه در شرایط گارانتی شرکت راسا الکتریک متعهد خواهد بود که دستگاه جدید و یا در صورت عدم موجودی دستگاه مشابه، ممکن است تا 30 درصد از مبلغ دستگاه را به عنوان ما به تفاوت (در صورت عدم ثبات بازار) در نظر گرفته و دستگاه جدید ارائه دهد.
  • مدت زمان لازم برای انجام گارانتی در شرایطی که قطعه مورد نظر موجود باشد 20 روز کاری و در صورت عدم وجود قطعه (نیاز به سفارش) 60 روز کاری می باشد.
  • هزینه تعویض و تعمیرات قطعات گارانتی و هزینه های جانبی بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
  • صرفا قطعات اصلی (موتور و برد) شامل گارانتی خواهند بود.
  • در صورتی که پس از گذشت 30 روز گارانتی در وبسایت ثبت نشود، شناسه و کارت گارانتی ابطال و فاقد اعتبار خواهد شد.